Dział ds. Obsługi Technicznej i Informatycznej

Strona główna / O nas / Struktura organizacyjna / Dział ds. Obsługi Technicznej i Informatycznej

Dział ds. Obsługi Technicznej i Informatycznej

Symbol: „D.T.I.”
Adres: 25–544 Kielce, ul. Studzienna 2
Pokój nr:  2, 5, 12, 19, 20, 21  – parter,
Kierownik: Andrzej Kolek
Zastępca kierownika: Paweł Regucki
Godziny pracy: poniedziałek–piątek 7:30–15:30
  • +48 41 331 25 24 wew. 231, +48 606 760 493 – Paweł Regucki,+48 41 331 25 24 wew. 222, 223, 228, 238, 240, 262, 263, 264

Do podstawowych zadań Działu ds. Obsługi Technicznej i Informatycznej należy

  1. zarządzanie budynkami i lokalami wykorzystywanymi przez Ośrodek, w tym przygotowywanie projektów i prowadzenie spraw dotyczących umów, umów eksploatacyjnych, gospodarka pomieszczeniami, prowadzenie nadzoru nad naprawami, konserwacjami oraz remontami budynków oraz urządzeń technicznych w tych budynkach,
  2. przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali Ośrodka oraz dokonywanie okresowych badań zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
  3. współpraca z inwestorem zastępczym (m.in. z wykonawcami remontów oraz inspektorami nadzoru),
  4. uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych oraz przekazywaniu zakończonych zadań użytkownikom,
  5. tworzenie lub współpraca przy tworzeniu oraz opiniowaniu programów użytkowych w częściach obejmujących ich zakres rzeczowy,
  6. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji do uzyskania niezbędnych pozwoleń przy prowadzonych remontach,
  7. pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania inwestycji,
  8. ewidencjonowanie i monitorowanie bazy danych dotyczących środków rzeczowych,
  9. prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych,
  10. zabezpieczanie majątku należącego i wykorzystywanego przez Ośrodek oraz urządzeń technicznych Ośrodka,
  11. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Ośrodka,
  12. prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000 złotych netto, ewidencjonowanie wpływających do Działu wniosków o dokonanie zakupu, naprawy, przeprowadzenia remontu,
  13. kwalifikowanie wniosków realizowanych na podstawie regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000 złotych netto w oparciu o wspólny słownik zamówień CPV,
  14. prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości,
  15. gospodarowanie środkami rzeczowymi i materiałami budowlanymi, prowadzenie magazynu gospodarczego w zakresie działania Działu,
  16. nadzór nad środkami transportu, obsługa transportowa oraz rozliczanie kart drogowych,
  17. koordynowanie prac związanych z utrzymaniem czystości w obiektach Ośrodka w tym zakup
    i dystrybucja środków czystości na potrzeby Ośrodka,
  18. prowadzenie kartotek wyposażenia pracowników w środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze,
  19. zabezpieczanie w artykuły i sprzęt biurowy, materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, druki do bieżącej działalności Ośrodka,
  20. prowadzenie całokształtu spraw związanych z telefonią stacjonarną i cyfrową,
  21. zarządzanie, modernizowanie i administrowanie siecią teleinformatyczną Intranet Ośrodka,
  22. zarządzanie, modernizowanie i administrowanie autonomicznymi sieciami komputerowymi Ośrodka,
  23. zarządzanie, administrowanie serwerem www i poczty,
  24. zarządzanie, modernizowanie i administrowanie serwerami obsługującymi systemy dziedzinowe,
  25. nadzór nad właściwą eksploatacją infrastruktury informatycznej (programy i sprzęt komputerowy),
  26. zakup, instalacja, konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania Ośrodka,
  27. opracowywanie strategii rozwoju informatycznego Ośrodka,
  28. administrowanie informatycznymi bazami danych,
  29. nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych,
  30. prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie użytkowania sprzętu komputerowego, oprogramowania i cyberbezpieczeństwa,
  31. przygotowanie specyfikacji technicznej do realizacji zakupów inwestycyjnych,
  32. sporządzanie sprawozdawczości z zadań realizowanych w Dziale.
  33. prowadzenie ewidencji faktur, rachunków, ich opisywanie i przekazywanie do Działu Finansowo-Księgowego w zakresie pełnionych obowiązków.

Opracował: Dział ds. Obsługi Technicznej i Informatycznej, stan na dzień 24-02-2025