Kielce, 2020-12-03
Zał. Nr 2
ZAPYTANIE – SONDAŻ RYNKU | ||
---|---|---|
1. | Zamawiający: | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, 25-544 Kielce , ul. Studzienna 2 |
2. | Przedmiot zamówienia: | Przedmiotem zamówienia jest zakup rolet okiennych przeciwsłonecznych w ilości 67 szt. do 12 szt. okien Filii Ośrodka Wsparcia Dziennego w pawilonie „A1” budynku w Kielcach ul. J. Nowaka Jeziorańskiego 53.
Wykaz okien do rolet przeciwsłonecznych: (wymiary są podane w kolejności: szerokość x wysokość) 1 szt. – 3 jednakowe kwatery o wymiarach: ~ 85×108, wymiar całego okna: ~ 256×108 cm; 10 szt. po 6 kwater (3 kwatery o wymiarach: ~ 85x80cm. i 3 kwatery o wymiarach: ~ 85x140cm.) wymiar całego okna: ~ 256x223cm.; 1 szt. 4 kwatery (2 kwatery o wymiarach: ~ 85x80cm. i 2 kwatery o wymiarach: ~ 85x140cm.) wymiar całego okna: ~ 167x223cm. W celu uniknięcia błędów dokładne wymiary rolet zainteresowany podmiot winien pozyskać samodzielnie poprzez wizytę w placówce. Rolety materiałowe z poliestru z atestem higienicznym, w kasecie z prowadnicami, napęd ręczny łańcuszkowy. |
3. | Termin realizacji zamówienia | 21.12.2020 |
4. | Kryteria wyboru oferty: | 100 % CENA |
5. | Inne istotne warunki zamówienia: | 1) W zamówieniu mogą brać udział Wykonawcy: posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Zamawiający informuje, że zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotowi Ekonomii Społecznej (PES)* W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez PES lub nie złożenia oferty przez PES będą rozpatrywane oferty innych podmiotów. * I. przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (tj. Dz. U. z 2020, 2085);
III. organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj.Dz. U. z 2020, poz. 1057);
a)organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych; b)spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów c)spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%. 3) Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert. 4) Cena zakupu winna uwzględniać dostawę i montaż rolet. |
6. | Sposób przygotowania oferty: | Prosimy o przesłanie oferty wg załącznika – Formularz oferty |
7. | Miejsce i termin składania ofert: | Oferty należy składać do 07.12.2020 r. do godz. 10:00:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2020 o godz. 10.15. |
8. | Rozpoznanie prowadził(a): | Marek Wieliński, tel. 41 331 25 24 wew. 264, e-mail: m.wielinski@mopr.kielce.pl |